ХІТИ NEW З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ SALE
Повернутись

ХІТИ

Повернутись

NEW

Повернутись

ВАГІТНІСТЬ І МАТЕРИНСТВО

Повернутись

ОДЯГ І ВЗУТТЯ

Повернутись

АКСЕСУАРИ

Повернутись

КНИГИ ТА ТВОРЧІСТЬ

Повернутись

ВІТАМІНИ ТА БАДИ

Повернутись

СПОРТ

Повернутись

ГІГІЄНА ТА ДОГЛЯД

Повернутись

ХАРЧУВАННЯ

Повернутись

ТЕКСТИЛЬ

Повернутись

МЕБЛІ ТА ДЕКОР

Повернутись

ЗООТОВАРИ

Повернутись

ПОСЛУГИ

Повернутись

SALE

Повернутись

ХІТИ

Повернутись

NEW

Повернутись

МАЛЮКАМ

Повернутись

ДІВЧАТКАМ

Повернутись

ХЛОПЧИКАМ

Повернутись

ІГРАШКИ

Повернутись

РОЗВИТОК ТА ШКОЛА

Повернутись

ГІГІЄНА ТА ДОГЛЯД

Повернутись

ХАРЧУВАННЯ

Повернутись

ТЕКСТИЛЬ

Повернутись

МЕБЛІ ТА ДЕКОР

Повернутись

ПОСЛУГИ

Повернутись

З УКРАЇНОЮ В СЕРЦІ

Повернутись

SALE

Повернення та обмін

Для повернення товару після покупки, уважно ознайомтеся зофіційними правилами обміну та повернення

Як обміняти чи повернути товар?

Ви можете повернути або обміняти товар протягом 14 днів після доставки замовлення. Це право гарантоване Законом України „Про захист прав споживачів”.

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  1. товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.
  2. товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
  3. товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
  4. товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.

Щоб повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:

  1. товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.
  2. товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
  3. товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
  4. товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.

Як надіслати заяву на повернення?

Звернутися до оператора контакт-центру за телефонами +380 50 540 54 16 або [email protected]

Уцінений товар обміну та поверненню не підлягає

Також зверніть увагу: обміну та поверненню не підлягають подарункові сертифікати.

  1. товар та його упаковка не були пошкоджені, всі бірки та ярлики на місці;
  2. товар не був у вжитку: відсутні сліди використання, подряпини, сколи, потертості тощо;
  3. замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну;
  4. товар складений в упаковку так само, як і при отриманні.

Брак та неналежна якість товару

Щоб оформити обмін/повернення товару, напишіть нам листа з детальним описом ситуації, та надішліть на пошту [email protected] або зв'яжіться по телефону контакт-центру для фіксації звернення +380 50 540 54 16

Для обробки заявки на повернення/обмін нам знадобиться від 1 до 3 робочих днів.

1) У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність замовлення, повернення/обмін здійснюється за наш рахунок на банківську картку.

Повернення коштів здійснюється тільки після отримання та перевірки товару, який ми прийняли на повернення.

Зверніть увагу: повернення та обмін товару можна здійснити лише після попереднього узгодження з нашим менеджером.

Які товари не підлягають поверненню/обміну?

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. щодо реалізації окремих положень закону України "Про захист прав споживачів", не підлягають поверненню:

  1. товари медичного призначення: інгалятори, небулайзери, медичний одяг, молоковідсмоктувачі, бандажі, компресійна білизна тощо;
  2. дитячі підгузки;
  3. предмети гігієни;
  4. м'які чи надувні іграшки;
  5. одяг для новонароджених;
  6. товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
  7. продукти харчування (дитячі суміші, каші, пюре тощо);
  8. парфумерно-косметичні та товари в аерозольній упаковці;
  9. постільна білизна, рушники, покривала, пледи;
  10. подушки, ковдри;
  11. зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  12. зубні щітки, бритви, гребінці, інструменти для манікюру, педикюру;
  13. нижню білизну, боді, панчішно-шкарпеткові вироби;
  14. нічні сорочки, халати, піжами, домашні костюми;
  15. рукавички, рукавиці.

Як надіслати заяву на повернення?

Звернутися до оператора контакт-центру за телефонами +380 50 540 54 16 або [email protected] 

Правила повернення техніки та товарів на гарантії від виробника

  1. при виникненні гарантійного випадку звертайтесь до авторизованого виробником сервісного центру. Контакти сервісних центрів ви знайдете у гарантійному талоні;
  2. якщо товар на гарантійному терміні вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований сервісним центром, ми замінимо товар або повернемо його повну вартість.

Для цього вам необхідно надати:

  1. Товар у повній комплектації.
  2. Гарантійний талон.
  3. Чек, підтверджуючий покупку в нашому магазині.
  4. Рішення сервісного центру, що підтверджує брак товару.

Перед здійсненням процедури необхідно заповнити бланк повернення (ссылка на скачивание). Для коректного оформлення повернення всі поля заяви повинні бути заповнені.